تعارف

کمپنی اورویو

پوسٹل لائف انشورنس برصغیر میں اپنی نوعیت کی سب سے پرانی سروس ہے۔ یہ ابتدائی طور پر پوسٹل میل چلانے والوں کی زندگیوں کو محفوظ بنانے کے لیے 1884 میں قائم کی گئی تھی۔ بعد میں اس کی خدمات کو دوسرے سرکاری ملازمین تک بھی بڑھا دیا گیا۔1947 میں آزادی کے بعد، پوسٹل لائف انشورنس، لائف انشورنس کے کاروبار میں ایک اہم کھلاڑی کے طور پر ابھری اور اس نے پاکستان پوسٹ کے پوسٹل آفسز کے ایک وسیع نیٹ ورک کے ذریعے عام لوگوں کو اپنی خدمات پیش کرنا شروع کر دیں۔

حکومت پاکستان نے "پوسٹل لائف انشورنس کمپنی لمیٹڈ" (پی ایل آئی سی ایل) کے نام سے ایک علیحدہ قانونی ادارہ قائم کرنے کا فیصلہ کیا جو پاکستان پوسٹ کی ایجنسی سے آزاد ہے۔ 10 مارچ 2020 کو، پاکستان میں کمپنیز ایکٹ 2017، کے تحت ایک لمیٹڈ کمپنی کے طور پر شامل کیا گیا۔ اسے پاکستان انشورنس ڈویژن کے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے تحت 26 اگست 2020 کو رجسٹر کیا گیا تھا۔

پی ایل آئی سی پورے پاکستان میں پھیلے 10,000 سے زیادہ پوسٹ آفسز اور 47 فیلڈ دفاتر کے وسیع نیٹ ورک کے ذریعے انفرادی، گروہی زندگی اور بچت کے حل فراہم کرتی ہے۔

وزارت مواصلات، پاکستان پوسٹ کی مدد سے اور وفاقی حکومت کے طوان سے کاروبار میں منسبت تبدیلی لائی گئی ہے جیسے کہ بہترین طریقے اپنانا، ڈسٹریبیوشن کی طاقت سے سرمایا کاری کرنا اور اپنے موجودہ اور نہیں صارفین کو مزید قدر کرنا۔

ویژن

سستا، قابل اعتماد اور سمارٹ سولوشن پیش کرکے پاکستان کے ہر شہری کے لیے انشورنس اور بچت کا پہلا انتخاب بننا۔

مشن

ہم اپنے صارفین کی ملی حفاظت کرتے ہیں زندگی کہ متوقع اور غیر متوقع واقعات سے بچنے کے لیے۔


سی ای او کا پیغام


محمد نعیم اختر

سی ای او, پی ایل آئی سی ایل

برانڈ "پوسٹل لائف انشورنس" تین ستونوں پر کھڑا ہے۔ میراث، اعتماد، اور ورثہ۔ انشورینس کے کاروبار میں کسی بھی کمپنی کو بننا میں سالوں لگتے ہیں مگر پوسٹل لائف انشورنس کمپنی کے پاس اسکے قیام کے دن سے ہے وہ سب کچھ موجود ہے۔

تاریخی طور پر ہمارا کاروبار عوامی خدمت کے برانڈ، پاکستان پوسٹ کی پشت پر پروان چڑھا ہے۔ مجھے یقین ہے کہ ہر ایک بیمہ اور بچت کا منصوبہ جو ہمارے کسٹمرز ہم سے خریدتے ہیں اس میں یہ امید ہوتی ہے کہ ان کی رقم محفوظ ہے۔ یہ ہماری سب سے بڑی طاقت ہے۔

پوسٹل لائف کے کاروبار کو ایک کمپنی میں تبدیل کرنے کے ساتھ، ہم اپنے موجودہ اور نئے صارفین کو اپنے اور اپنے خاندان کے مستقبل کے لیے مالی تحفظ حاصل کرنے میں مدد کرنے کے مشن کے ساتھ اس طاقت کو استوار کریں گے۔

ٹکنالوجی کا استعمال، ہمارے عملے کی تربیت اور ترقی بنیادی توجہ ہو گی، جو کہ ایک ثقافتی تبدیلی کو ایک عمل سے کسٹمر پر مبنی نقطہ نظر کی طرف لے آئے گی۔ ہمارے ہر امپلائے کے پاس حاصل کرنے کے لیے ایک چیز ہوگی. ہمارا ہر ملازم کا نقطہِ نذر ایک ہو ہے کہ "ہمارے صارفین کی زندگیوں میں مثبت تبدیلی لانا"۔

بورڈ آف ڈائریکٹرز

کیپٹن (ر) محمد خرم آغا

چیئرمین بورڈ اور فیڈرل سیکٹری, وزارت مواصلات

حسن اختر

ڈائریکٹر جنرل پاکستان پوسٹ

عکیف سعید

ممبر بورڈ آف ڈائریکٹرز، پی ایل آئی سی ایل

فرزین خان

ممبر بورڈ آف ڈائریکٹرز، پی ایل آئی سی ایل

نعیم اختر شیخ

ممبر بورڈ آف ڈائریکٹرز، پی ایل آئی سی ایل

محمد نعیم اختر

ممبر بورڈ آف ڈائریکٹرز، پی ایل آئی سی ایل اور سی ای او

انتظامیہ

سرفراز احمد شیخ

سربراہ انٹرنل آڈٹ

سندیپ کمار راجپال

کمپنی سکریٹری اور تعمیل کے سربراہ

سید ارشد اللہ

زیر تحریر سربراہ

سنیل سیسل

چیف انویسٹمنٹ آفیسر

عاطف سجاد

چیف ٹیکنالوجی آفیسر

زاہد کریم شر

چیف فنانشل آفیسر
پی ایل ائی سی تعارف

اہم معلومات

  1. کمپنی اسٹیٹس: مفاد عامہ
  2. کمپنی رجسٹریشن: 0149040
  3. ٹیکس رجسٹرشن: 8131376-NTN
  4. بیرونی آڈیٹر کا نام:   الیاس سعید و کمپنی، چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس
  5. قانونی مشیر کا نام:  اے ایچ ایم اور شریک (وکلاء اور کارپوریٹ کونسل)